Årets kundundersökning
Vi jobbar mot ett bra boende för alla.
Våra hyresgästers trygghet och trivsel är en av våra viktigaste frågor. Förra året svarade över hälften av våra hyresgäster på vår kundundersökning och vi fick in över 10 000 fritextssvar (!). Efter det jobbade varje lokalkontor fram egna åtgärdsplaner utifrån de synpunkter och idéer som presenterats. Totalt hade Neobo ett förbättrat resultat på alla parametrar jämfört med året 2022, men en av de frågor där våra hyresgäster tyckte att vi presterade sämst var information. Både om oss som bolag och om vad som händer i området.
Det har vi tagit till oss. Vi har under året lanserat en ny hemsida och fokuserat på att utveckla informationen i vår boendeapp. Vi har även ökat vår kommunikation och kommer under 2025 att jobba vidare med dessa frågor. Från och med mars 2025 kommer vi även att ha en integrerad felanmälan i appen, vilket betyder att du inte behöver röra dig i två olika gränssnitt för att göra en felanmälan – du kommer kunna göra på ett och samma ställe.
Nu är årets kundundersökning ute hos er igen! Vi hoppas att ni tar er tid att svara på den, din röst är viktig!